تعداد ایده‌هایی که در سؤال‌های هوش مطرح می‌شوند، محدود است و اکثر این ایده‌ها در مسائل معروف ریاضیات وجود دارند. بنابراین تقریباً همهٔ افراد، با خواندن یک درسنامه هوش مفید و حل سؤالات متنوع، می‌توانند عملکرد خوبی در آزمون‌های هوش داشته باشند.
در این درسنامه، سؤالات هوش به چند دسته کلی تقسیم شده‌اند. خواننده بعد از خواندن مثال‌ها و آشنایی با ایده‌های کلی، حتماً باید مسائل ترکیبی و متنوع‌تری را هم ببیند و ایده‌های آنها را حفظ کند. بدون شک، داوطلبان آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان با حل سؤال‌های هوش بیشتر و متنوع‌تر، راحت‌تر می‌توانند ایده‌های چنین سؤالاتی را به‌خاطر بسپارند.

فهرست درسنامه هوش

صفحه اول کشف ارتباط بین شکل‌های چیده شده کشف ارتباط بین اعداد چیده شده قانون‌های تبدیل شکل‌ها و اعداد تجسم دوبعدی تجسم سه‌بعدی مسائل ریاضی و منطقی (به‌زودی!) دنباله‌های عددی الگویابی ناهمخوانی هوش کلامی (به‌زودی!)

نوشته‌های قبلی و بعدی


اشتراک
اطلاع از
شماره موبایل شما نمایش داده نمی‌‌شود.

6 پرسش‌ها و نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
نازنین
مهمان
10 ماه قبل

سلام وقتتون بخیر
میشه لطفا ادامه ی درسنامه ها رو در سایت قرار دهید تا بتوانیم تا قبل از آزمون از انها استفاده کنیم؟

مجید خلجی
Member
10 ماه قبل

سلام ممنون از سایت خوبتون.
در مورد تست زدن در ازمون سوال داشتم ، بهتر هست از دروسی که ضریب کمتری دارند شروع کنیم و بعد تست های دروس با ضریب بیشتر و درس تخصصی را بزنیم؟

N.Pirasteh
Member
10 ماه قبل

سوال 4 پاسخ ایراد داره دایره سیاه بالا سمت راست مشترک هست و باید حذف بشه اما در گزینه e حذف نشده و گزینه نباید دایره سفید وسط رو داشته باشه