کتاب‌ هوش فرازمینی ET نوشتهٔ علی قصاب و هوش کمپلکس نوشتهٔ مصطفی باقری، بهترین کتاب‌ های هوش برای آزمون تیزهوشان هستند. شبیه‌ترین سؤال‌های هوش آزمون تیزهوشان در این دو کتاب موجود است. اکثر داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان سال‌های گذشته، یکی از این دو کتاب، یا هردو را خریده‌اند. در این نوشته، علاوه‌بر لینک خرید این دو کتاب با ارزان‌ترین قیمت، ویژگی‌های آنها نیز بیان می‌‌شود. در بخش کامنت‌های پایین همین صفحه، می‌توانید نظرات کاربران را دربارهٔ کتاب هوش فرازمینی ET و کتاب هوش کمپلکس بخوانید. و نظر خودتان را هم بنویسید.

نظرسنجی

کدام کتاب برای آزمون تیزهوشان مناسب‌تر است؟

مشاهدهٔ نتایج

Loading ... Loading ...

به کتاب هوش ET چه امتیازی می‌دهید؟

مشاهدهٔ نتایج

Loading ... Loading ...

به کتاب کمپلکس چه امتیازی می‌دهید؟

مشاهدهٔ نتایج

Loading ... Loading ...

مقایسه سریع کتاب هوش فرازمینی ET و کمپلکس

هوش فرازمینی ETکمپلکس
تعداد صفحات804 صفحه666 صفحه
تعداد فصول8 فصل8 فصل
تعداد مباحث308 مبحث172 مبحث
تعداد تست‌ها4500 تست3185 تست
رنگ صفحاتچندرنگدورنگ
قیمت پشت جلد چاپ 1401365 هزار تومان350 هزار تومان
آیا نویسندهٔ کتاب سابقهٔ طراحی آزمون اصلی تیزهوشان را دارد؟بله! (17 سال)خیر!
نسخهٔ PDF قانونی کتاب موجود است؟خیر!بله!

معرفی کتاب هوش فرازمینی ET

کتاب هوش فرازمینی ET ششم در واقع پنج کتاب در یک کتاب است! این کتاب جامع 804 صفحه‌ای، شامل 315 درسنامه، 4500 تست به‌همراه پاسخ تشریحی است. در ویدئوی زیر، علی قصاب کتاب هوش فرازمینی ET ششم را معرفی می‌کند.

 


نام ET از کجا آمده است؟!

نام ET از یکی از فیلم‌های معروف تاریخ سینما به نام Terrestrial-E.T. the Extra (ئی.تی. موجود فرازمینی) گرفته شده است. فیلم ET داستان یک موجود فضایی باهوش است که به زمین می‌آید و با یک پسربچه دوست می‌شود! این فیلم که سال 1982 ساخته شده است، با احتساب تورم، جزء 10 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است! (پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان)

فیلم ET را ببینید!


سی‌سال پیش، زمانی‌که سر جلسهٔ آزمون تیزهوشان نشسته بودم، هیچ‌گاه تصور نمی‌کردم که سال‌ها بعد، ماندن در ایران را به رفتن به دانشگاه آکسفورد ترجیح خواهم داد تا در آیندهٔ علمی چندصدهزار دانش‌آموز تیزهوش ایرانی نقش مؤثر داشته باشم.

بیست‌سال پیش، زمانی‌که نخستین کلاس هوش را در مدرسهٔ تیزهوشان (علامه حلی) ارائه دادم، سؤالات هوش را معماهای ریاضی و منطقی می‌دانستم. این کلاس حدود دو سال طول کشید و نتیجهٔ آن پرورش گروهی از نخبگان شد که امروز در دانشگاه‌ها و انیستیتوهای تراز اول دنیا و ایران به تدریس و پژوهش می‌پردازند و یا در شرکت‌های بزرگ دنیا (از جمله \(Google\)، \(Microsoft\)، \(Amazon\)، \(Apple\)، و نهادهای داخلی (از جمله نهادهای دانش‌بنیان پیشرو و صنایع مدرن) مشغول به پژوهش، کار، و یا کارآفرینی هستند.

ده‌سال پیش، زمانی‌که نخستین مسابقهٔ هوش و معما و … را پایه‌ریزی کردم، سؤالات هوش را معماهای رقابتی بین همهٔ افراد جامعه می‌دانستم. در آن دوره، طولانی‌ترین مسابقهٔ هوش را برگزار کردم. در همین دوران، شروع به تدوین برنامهٔ ریاضی مدارس تیزهوشان کردم و حاصل آن اکنون به‌صورت سه کتاب درسی «ریاضیات تکمیلی»، در اختیار و پیشکش به همهٔ دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان ایران است.

دانلود رایگان کتاب‌های ریاضیات تکمیلی سمپاد

یک‌‌سال پیش، زمانی که نخستین بستهٔ «بهتر از خودم» را تهیه کردم، سؤالات هوش را روشی برای بالا رفتن نمره در آزمون‌های هوش می‌دانستم. در یک اقدام خیره‌کننده، خیل بسیاری از کسانی‌که از این بستهٔ آموزشی استفاده کرده بودند، قبول شدند! این آمار بی‌نظیر چگونه رخ داد؟ چون در «بهتر از خودم» تقریباً هرچه دانش‌آموزان نیاز داشتند، پیش‌بینی شده بود.

اکنون با فراگیرتر شدن آزمون هوش، به شدت نیاز به یک کتاب شامل آموزش تکنیک‌های پاسخ‌گویی به سؤالات هوش احساس می‌شد؛ و در نتیجه، بعد از بیش از هزار ساعت کار، این کتاب را به‌نام «هوش فرازمینی ET» تألیف کردم. کتاب «هوش فرازمینی ET» و «بستهٔ بهتر از خودم»، شبیه‌ترین سؤالات به آزمون تیزهوشان است. زیرا پس از تجربهٔ بیست‌ساله‌ام در تدریس و مطالعهٔ انواع هوش و خلاقیت و ریاضی و بررسی چندین هزار سؤال معتبر هوش و روان‌سنجی، نوشته شده است. به‌ زبان ساده، اگر سؤالات آزمون تیزهوشانی شبیه بخش‌هایی از کتاب هوش فرازمینی ET و بستهٔ بهتر از خودم باشد، آزمونی متعارف، استاندارد، و معتبر خواهد بود.

کتاب هوش زبانی
فصل ۱: هوش کلامی
فصل ۲: هوش زبانی
فصل ۳: هوش ادبی
فصل ۴: استعداد درک متن و مطلب

کتاب هوش شهودی
فصل ۵: هوش تصویری
فصل ۶: هوش هندسی
فصل ۷: هوش فضایی

کتاب هوش ریاضی
فصل ۸: هوش عددی
فصل ۹: هوش محاسباتی
فصل ۱۰: هوش منطقی
فصل ۱۱: هوش ترکیبیاتی
فصل ۱۲: استعداد کفایت داده‌ها

کتاب هوش طبیعی
فصل ۱۳: هوش تجربی
فصل ۱۴: هوش مهندس
فصل ۱۵: هوش استنباطی

کتاب استعداد سرعت و دقت تفکر
فصل ۱۶: استعداد دقت و تمرکز

دانلود رایگان فایل PDF کتاب هوش فرازمینی ET (۶۶ صفحه)

دانلود PDF نمونه صفحات کتاب هوش ET


ویژگی‌های مهم کتاب هوش فرازمینی ET

۱. نویسندهٔ متخصص و پژوهشگر در زمینهٔ هوش و خلاقیت

علی قصاب خودش به مدت ۱۷ سال طراح سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان بوده است و در حال حاضر، به‌طور تخصصی در زمینهٔ هوش و خلاقیت، فعالیت می‌کند. صحبت‌های او در برنامهٔ «به‌ خانه برمی‌گردیم» شبکهٔ ۵ برای بسیاری از مخاطبان جذاب بوده است. برای آشنایی بیشتر با علی قصاب و مشاهدهٔ صحبت‌های او در صدا و سیما، روی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

در جدول زیر، فعالیت‌های علی قصاب (به‌طور بسیار مختصر) و مصاحبه‌های اخیر او با صدا و سیما و خبرگزاری ایسنا آمده است.

مصاحبه با ایسنا، تیرماه ۱۴۰۰

ماجرای ۱۸ سؤال تکراری در آزمون تیزهوشان

مصاحبه با شبکه آموزش، تیرماه ۱۳۹۸

مصاحبه با ایسنا، اسفند ۱۳۹۸

هوش و خلاقیت، حلقه‌های گمشده در نظام آموزشی کشور


علی قصاب، نویسندهٔ کتاب هوش فرازمینی ET، از فارغ‌التحصیلان مدارس تیزهوشان (مدارس سازمان ملی پروروش استعدادهای درخشان) است.
او تحصیلات عالیهٔ خود را با درجهٔ ممتاز در رشتهٔ ریاضیات محض از دانشگاه تهران اخذ کرده است و با اینکه فرصت ادامهٔ تحصیل و کار در بهترین دانشگاه‌های دنیا را داشت (همان‌طور که خودش در مقدمهٔ کتاب هوش ET گفته است)، از ایران نرفت.
علی قصاب برندهٔ مدال برنز مسابقات ریاضی دانشجویی جهانی است.
او سال‌ها به‌عنوان معلم ریاضی در مدارس تیزهوشان تهران و دیگر نقاط ایران تدریس کرده است.
علی قصاب، چندین دوره در تیم طراحی سؤالات آزمون‌های ورودی سمپاد به‌عنوان طراح و سرپرست تیم طراحی سؤال، فعالیت کرده است.
او چندین سال مسئول گروه ریاضی سازمان استعدادهای درخشان بوده است و کتاب‌های ریاضیات تکمیلی سمپاد حاصل تلاش‌های چندین سالهٔ اوست.


معرفی کتاب هوش کمپلکس

کتاب هوش کمپلکس، اولین کتاب جامع در زمینهٔ هوش و براساس نظریهٔ هوش‌های چندگانهٔ هاوارد گاردنر بوده است. این کتاب در بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌های کشور، به‌عنوان مرجع کتاب هوش تدریس می‌شود.
پرسش‌های چندگزینه‌ای و تشریحی این کتاب در 8 بخش ،شامل هوش و استعداد تصویری، هوش و استعداد کلامی، هوش ریاضی ، هوش فضایی و فنی، سرعت، دقت، توجه و تمرکز، خلاقیت، و سؤالات آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان سال‌های گذشته طبقه‌بندی شده است.
هر فصل یک درسنامهٔ جذاب به همراه‌ مثال‌های حل شده دارد. و همهٔ تست‌ها، پاسخ‌نامهٔ تشریحی دارند.
همهٔ سؤالات آزمون‌های ورودی تیزهوشان از سال 1395تا 1400 با پاسخ‌نامهٔ در انتهای این کتاب موجود است.

ویژگی‌های کتاب هوش کمپلکس و نویسندهٔ آن (مصطفی باقری)

۱. کتابی براساس نظریهٔ هوش هاوارد گاردنر

کتاب هوش کمپلکس براساس نظریهٔ MIتألیف شده است. نظریهٔ هوش چندگانه (MI) حامی این دیدگاه است که نظریهٔ سنتی وجود یک هوش منفرد، بسیار تنگ‌نظرانه است و انسان‌ها هوش‌های متعددی دارند. «هاوارد گاردنر» مبدع این نظریه است، در کل هفت نوع هوش را معرفی می‌کند.

۲. سوابق مصطفی باقری

مصطفی باقری فارغ‌التحصیل مهندسی رشتهٔ عمران-عمران است. او در سال ۱۳۷۷ با رتبهٔ ۱۳ در کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته شد. مصطفی باقری بیش از 10 کتاب در زمینهٔ هوش و استعداد تحلیلی و محاسبات سریع تألیف کرده است. او همایش‌ها و کلاس‌های متعددی در شهرهای مختلف کشور با حضور پرشمار دانش‌آموزان علاقه‌مند داشته است.


تازه‌ترین اخبار آزمون تیزهوشان



آزمون‌های آنلاین هوش بی‌نظیر

کتاب تست هوش بی‌نظیر یکی از مراجع مهم کتاب‌های هوش بازاری است. حتی برخی از سؤالات آزمون ورودی سال‌های گذشته، عیناً از روی این کتاب کپی شده‌اند! ترجمهٔ کتاب هوش بی‌نظیر در قالب آزمون‌های آنلاین در سایت تکمیلی منتشر شده است.

آزمون‌های هوش بی‌نظیر


رفع‌اشکال و نظرات شما!

اگر در خواندن کتاب‌های هوش ET یا کمپلکس به مشکلی برخوردید و قسمتی را متوجه نشدید، آن را در بخش کامنت‌های زیر مطرح کنید؛ کارشناسان سایت تکمیلی به‌ سؤالات شما پاسخ می‌دهند. همچنین، نظرات خود را دربارهٔ کتاب هوش فرازمینی ET و هوش کمپلکس یا کتاب‌های هوش دیگری که خوانده‌اید و مفید (یا غیرمفید) بوده‌اند، در بخش کامنت‌های زیر، بنویسید.


نوشته‌های قبلی و بعدی


154 پرسش‌ها و نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
ندا
مهمان
1 سال قبل

با سلام اگر امکان داره سوال ۳۴۹۹ از کتاب هوش فرازمینی راتوضیح دهید از مجموعه هوش محاسباتی

Mobin
مهمان
1 سال قبل

کتاب برای تقویت هوش و موفق شدن در درس ها چه کتابی هستند؟

اخلاقی‌نیا
Admin
پاسخ به  Mobin
1 سال قبل

کتاب اینابا، یک کتاب جدید و بی‌نظیر برای تقویت هوش و پرورش خلاقیت در درس‌های هندسه و ریاضی است.

Mobin
مهمان
1 سال قبل

کتاب برای تقویت هوش و مغز و یادگیری در درس

اسحاق
مهمان
1 سال قبل

بله

فاطمه
مهمان
1 سال قبل

هوش کمپلکس

فاطمه
مهمان
1 سال قبل

سلام
آخرين چاپ و ويرايش كتاب et براي چه سالي هست؟؟

امیر محمد گیل عسگر
مهمان
1 سال قبل

سلام. برای قبولی در تیزهوشان خواهشا به کتاب کمپلکس و et بسنده نکنید و کتاب هایی نظیر (1001 تست مهرماه – سمپادیوم-و….) رو هم تهیه کنید. و استفاده کنید. خود من با استفاده از این کتاب ها قبول شدم. ولی یادتون باشه فقط کتاب کافی نیست. پشتکار بخش اصلی ماجراست

Ara
مهمان
1 سال قبل

میتونم اینجوری بگم که من دو هفته قبل ازمون تیزهوشان بدون هیچ کلاسی داخل و خارج مدرسه و هیچ کتابی جز هوش کلامی و غیر کلامی قلم چی اونم اولای ششم کمپلکسو شروع کردم و فرزانگان 1 قبول شدم

کیارش
مهمان
1 سال قبل

سلام از نظرمن هوش کمپلکس بهتر است من با تست های همین کتاب تیزهوشان قبول شدم

Maryam
مهمان
1 سال قبل

سلام من بین اسمارتیز و کمپلکس وetموندم میشه بگین کدومو بگیرم برانهم از چه نظر بهتره اون کتاب؟

کیوان
مهمان
1 سال قبل

سلام ببخشید من یه سوال داشتم امسال من میخوام تو آزمون ششم به هفتم تیزهوشان شرکت کنم بنظرتون کدوم کتاب بهتره و در ضمن خودم تو خونه میخوام بخونم و به کلاس هم نمیرم و قبلا از کتابی هم استفاده نکردم ؟

یکی مث همه
مهمان
1 سال قبل

سلام من امسال هشتم و میخوام تیزهوشان قبول شم… از الان میخوام شروع کنم.. کتابی بخرم بهتره ؟

راهنمایی کنین لطفا..

Aylin
مهمان
1 سال قبل

سلام من میخوام برم پنجم بعد نمیدونم فرمول 1 شهودی رو بگیرم یا زبانی کدوم بهتره ؟

ابوالفضل
مهمان
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر ??
ویرایش جدید کتاب et نهم چه زمانی منتشر میشه؟

قاضی نوری
مهمان
1 سال قبل

باسلام چگونه برای خرید کتاب هوش فرازمینی نهم اقدام کنم

تیزهوشان
مهمان
1 سال قبل

با سلام برای آزمون تیزهوشان ششم کدام بهترند ؟
من هوش کمپلکس را دارم
و می خواهم et را هم بخرم کار خوبی هست ؟

Yasna
مهمان
1 سال قبل

سلام من امسال نهمم می خواستم بدونم برای هوش چه کتابی خوبه؟
هوش کمپلکس یاet?

آیلار
مهمان
1 سال قبل

سلام خسته نباشید به نظر شما من که امسال میزم پنجم کتاب et را استفاده کنم یا هوش کمپلکس؟

امیر علی دانشور
مهمان
1 سال قبل

سلام روزتون به خیر .برای ازمون پایه نهم تیزهوشان چه کتابی رو باید تهیه کرد ؟هوش فرازمینی و هوش شهودی فرمول یک برای پایه نهن هم دارین ؟

نیما عباداللهی
مهمان
1 سال قبل

باسلام میشه این سوالی که میپرسم جوابشو بدید آیا میتوانم برای آزمون تیزهوشان نهم کتاب هوشetششم را بخوانم؟؟؟؟

نیما عباداللهی
مهمان
1 سال قبل

باسلام به نظر من این دو کتاب هم بهتر است و من برای آزمون تیزهوشان هردو کتاب راهم با برنامه ریزی مناسب میخوانم نظر من برای هردو کتاب هم پنج ستاره است

عرفان
مهمان
1 سال قبل

به نظرم از هر لحاظ هوش کمپلکس بهتر بود

نیما عباداللهی
مهمان
پاسخ به  عرفان
1 سال قبل

نخیرم هردو کتاب هم بهتره

حسام
مهمان
1 سال قبل

سلام.کتابی برای تقویت هوش معرفی میکنید؟کسی که آزمون تیزهوشان نداره و فقط برای تقویت هوش میخواد.

رضا
مهمان
1 سال قبل

سلام‌ و عرض ادب ببخشید شما کتاب هوش فرازمینی et و فرمول یک هوش شهودی رو پیشنهاد کردید ،اما برای فرمول یک هوش شهودی برای ششم هست به نظر شما برای نهم علاوه بر هوش فرازمینی ET چه کتابی رو پیشنهاد میکنید،ممنون میشم سریع تر پاسخ دهید،تشکر

پرهام
مهمان
2 سال قبل

ممنونم
فقط این که هوش شهودی با فرمول یک از نظر سختی و تعداد تست و آموزش و موضوع باهم چه فرقی دارن؟چون بعضیا میگن فرمول بک بعضی دیگه میگن هوش شهودی.

پرهام
مهمان
2 سال قبل

سلام.من کتاب هوش کمپلکس رو دارم میخونم و تقریبا تمومش کردم.الان بنظرتون کتاب هوش شهودی رو بگیرم؟هوش et چطور؟

جواد فرومندی
Member
2 سال قبل

با سلام
من الان كلاس هشتمم و دو سال پيش از تيزهوشان قبول شدم
من اصلا كتاب هوش كمپلكس رو جل نكرده بودم ولي هوش ET رو يكبار حل كرده بود و بعد دوباره يك دور ديگه سوالات رو كامل مرور كرده بودم
كتاب كامل و مفيدي بود و خيلي بهم كمك كرد
اگه نظر منو مي خوايد پيشنهاد ميكنم يكم تحقيق كنيد و يك معلم خوب پيدا كنيد و فقط به كلاس اون بريد
اگه بخوايد به تعداد زيادي كلاس بريد ذهنتون بيشتر درگير ميشه و خسته ميشيد
و اينكه اصلا استرس نداشته باشيد و اينكه با علاقه خودتون بريد چون اگر يك نفر دوست نداشته باشه و در حد توانش نباشه كه بره تيزهوشان مطمعن باشه كه اونجا شكست خواهد خورد چون مطالب و امتحانات واقعا سنگين هستند
و اينكه حتما پيشنهاد ميكنم تست زني رو تمرين كنيد مثلا سوالات رو كه يبار قبلا جواباشون رو علامت زديد رو بزاريد جلوتون و سعي كنيد اون ها رو سريع و بدون مشكل در پاسخنامه وارد كنيد
خيلي ممنون به خاطر حسن توجهتون
با آرزوي موفقيت براي همه
فعلا خدانگهدار

علیرضا
مهمان
2 سال قبل

سلام
تست 3579 تقسیم اشتباه هست ولی جواب درست در ضمن 16*60 میشه 960

حسین پاکدل
Member
2 سال قبل

من الان کلاس نهمم و ۲ سال پیش قبول شدم توی آزمون و فقط کمپلکس رو خریدم ، از همه مبحث هاش هم تست زدم امتحانی که ۲ سال پیش از ما گرفتن به نظر من خیلی آسون بود و به هیچ کتابی برای خوندن و قبول شدن نیاز نداشت ، فقط باید ریاضیت خوب می‌بود که ۱۰ ۲۰ تا سوال ریاضی که خیلی هم سخت نبودن رو درست میزدی ، سوال های زمان کم هم که هر کدوم ۳۰ ثانیه وقت داشتن در حد اول دبستان بودن ، تست های کمپلکس خیلی تطابق با تست های آزمون نداشتن

Kian Nazarbeigi
Member
پاسخ به  حسین پاکدل
2 سال قبل

سلام و درود
من هم کلاس نهم هستم و آزمون شما رو دادم و همون کتاب کمپلس و قبول شدم
کتاب های هوش و از این قبیل بیشتر به پرورش ذهن و آشنایی فرد با چنین سوالاتی کمک میکنه و حداقل یکی از کتاب هایی که معرفی شده برای دوستانی که واقعا قصد قبولی دارن واجبه.

طاها
مهمان
2 سال قبل

سلام من برای تیزهوشان امسال کتاب هوش کمپلکس رو خوندم و مرور کردم الان نمیدونم چه کتابی بخرم؟ کلی تحقیق کردم به ۴ نتیجه رسیدم میخوام بین کتاب های مرشد مبتکران،هوش فرازمینی،فرمول یک و سمپادیوم یکیو بخرم ولی نمیدونم کدوم؟

طاها
مهمان
پاسخ به  Takmili
2 سال قبل

من خودمم شنیدم این بهتره ولی این کتاب جامع نیست و یکی از دوستام داره بهم همش میگه که کتاب IQ خیلی بهتره و هم جامع هست هم سوالاتش سطحش بالاست الان من نمیدونم واقعا هر کدوم از کتاب ها یه مشکلی دارن فرازمینی در سطح هوش کمپلکسه فرمول ۱ هم جامع نیست ولی نمیدونم IQخوبه یانه لطفا کمکم کنید

درسا
مهمان
پاسخ به  طاها
1 سال قبل

من پیشنهاد میکنم الان برای جمع بندی سمپادیوم رو بخرید تا جمع بندی کنید

عرفان
مهمان
2 سال قبل

لطفا اصلاح کنید:
در سوال ۷۵ صفحه‌ی ۲۶ چاپ ۱۴۰۰ در گزینه‌ی ۴ کلمه‌ی واکسیناسیون را نوشته‌اید واکسیانسیون

عرفان
مهمان
پاسخ به  عرفان
2 سال قبل

منظورم کتاب et ششم است.

شاهین احمدی
Member
2 سال قبل

سلام من از هردو کتاب اسفاده کردم و به نظرم هوش ET بهتر بود سوالات زیاد و درسنامه ها در مبحثی در تیزهوشان رو داشت و خیلی از هوش کمپلکس راضی نبودم
و بعد از استفاده از هوش ET کتاب فرمول یک رو پیشنهاد میکنم چون سطح سوالات فرمول یک بالاتر و اگه یهو برید فرمول یک بگیرید مثل این میمونه که تو کلاس اول کتابای پایه سوم رو بخونید!
پس اول کتاب ET بعد فرمول یک رو بگیرید که خیلی بهتون کمک می کنه امیدوارم قبول شید و موفق باشید

سجاد رضوانی
Member
2 سال قبل

من در پایه ششم از هر 2 تا استفاده کردم
ET خیلی بهتر بود
یا بهتره بگم از همه کتابا بهتر بود

محمدرضا
مهمان
2 سال قبل

هوش ای تی نهم پاسخنامه هم داره؟

امیرعلی حاجی پور
Member
2 سال قبل

درود بر همگی
من کتاب et رو پارسال برای قبولی خوندم و جواب داد و قبول شدم کتاب ای تی تست های واقعا خوبی داره اما زیاد رو درسنامش نباید حساب کرد…

عرفان
مهمان
2 سال قبل

سلام من کتاب et ششم را خریداری کردم و می‌خواهم تا آخر اسفند تمام کنم سوال من این است که سطح سوالات فرمول یک شهودی سخت تر از et است
و اینکه سطح سوالات هوش مالتیپل چطوره؟

امیرمحمد اسدی
Member
2 سال قبل

باسلام بنده دو سال پیش آزمون تیزهوشان داده و پذیرفته شدم
و هردو منبع روداشتم و حدود ۷ یا ۸ بار مرور گردم هردو کتاب را
اگر می توانید هردو کتاب را خریداری کنید
اگر هم که نه حتما هوش ای تی رو بخرید چون هم تطابقش خیلی زیاد هست و هم جامع هست
من یادمه که از مبحث دوربین های مداربسته در ای تی که اولین بار دیده بودم در تیزهوشان همان سال درست عین اون سوال اومده بود

??.??????? ジ ↬
Member
2 سال قبل

سلام به نظر یه مشکلی در ساییتون هست که وقتی روی بخش زیر کلیک میکنم من رو به اینجا انتقال میده (که خب نباید بده چون اینجا ویدیوی جلسه ششم نداریم که!!)

Screenshot 2022-02-18 230226.png
محمدرضا
مهمان
2 سال قبل

سلام.ببخشید کتاب هوش اسمارتیز پویش بهتره یا ای تی . خداوکیلی راستشو بگین. من واقعا سر دوراهی گیر کردم.

محمدرضا
مهمان
پاسخ به  Takmili
2 سال قبل

مرسی از راهنماییتون.ببخشید اخرین چاپش برای سال 1401هست؟

علی رضا
مهمان
پاسخ به  محمدرضا
1 سال قبل

بهترین کتاب برای پایه ششم که به جرعت میگم کمک 80 درصدی میکنه تو قبول شدن ازمون تیزهوشان اسمارتیز و تمام

زینب
مهمان
2 سال قبل

سلام برا ششم کتاب هوش et را فقط بخریم یا فرمول یک هم نیاز هست؟