کلاس‌های سایت تکمیلی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود و طبیعتاً ارتباط دوطرفه با اساتید برگزار می‌شوند. بعد از برگزاری کلاس‌های آنلاین، فیلم ضبط شدهٔ آنها رو سایت قرار داده می‌شوند. اما با خرید فیلم‌های ضبط شده، همچنان ارتباط دوطرفه برقرار است!‌ یعنی کاربران می‌توانند در حین تماشای ویدئوهای ضبط شده، از طریق کامنت‌گذاری در سایت، سؤالات یا مشکلاتشان را از اساتید و کارشناسان تکمیلی بپرسند. در سایت تکمیلی به چنین کامنت‌هایی پاسخ داده می‌شود.

تلفن پشتیبانی و مشاوره برای کلاس‌های سایت تکمیلی: 09108360609

با کلیک روی هریک از عناوین زیر، می‌توانید به مشخصات کلاس، لینک ثبت‌نام، و لینک ورود به جلسات دسترسی داشته باشید.

کلاس‌ های خصوصی و نیمه خصوصی دکتر علیپور

برای شرکت در کلاس‌های خصوصی دکتر علیپور (آنلاین یا حضوری)، ابتدا در آزمون تعیین سطح زیر، شرکت کنید. سپس، از طریق شمارهٔ 09123260280 با آقای علیپور تماس بگیرید و نام خود را بفرمایید تا ایشان با توجه به نتیجهٔ آزمون شما و موارد دیگر، دربارهٔ پذیرش شما به‌عنوان شاگرد خصوصی تصمیم بگیرند.

آزمون تعیین سطح کلاس خصوصی دکتر علیپور

1 / 15

رقم دهگان بزرگ‌ترین عدد هفت‌رقمی با رقم‌های متمایز که بر \(9\) بخش‌پذیر باشد چند است؟

2 / 15

شتر نمی‌تواند بیش از \(22\) کیلوگرم طلا حمل کند. سارقی می‌خواهد از یک معدن طلا سرقت کند و تا آنجا که ممکن است بیشترین سود را ببرد. کیسه‌هایی وجود دارد که به‌ترتیب می‌توان در آنها \(5\)، \(4\)، و \(3\) کیلوگرم طلا قرار داد. قیمت این کیسه‌ها به‌ترتیب \(60\)، \(47\)، و \(33\) درهم است. سارق برای کسب بیشترین مقدار سود، چند کیسه با ظرفیت \(5\) کیلوگرم را بر شتر خود بار بزند؟

3 / 15

اگر هر خانه از یک جدول \(2\times2\) را روی دو قطر آن ببُریم، جدول به \(12\) قطعه تقسیم می‌شود.

اگر هر خانه از یک جدول \(10\times10\) را روی دو قطر آن ببُریم، جدول به چند قطعه تقسیم می‌شود؟

4 / 15

رأس‌ هر ساعت یک اتوبوس از شهر \(A\) به سمت شهر \(B\) حرکت می‌کند و درست \(5\) ساعت طول می‌کشد تا به \(B\) برسد. احمد ساعت \(4\)ونیم با وسیلهٔ خود از \(B\) به سمت \(A\) حرکت کرد و \(4\) ساعت طول کشید تا به \(A\) برسد. او در طی مسیر چندتا از اتوبوس‌هایی را که از \(A\) به سمت \(B\) می‌آیند، دیده است؟

5 / 15

در یک جمع \(100\) نفر حضور دارند. هریک از این \(100\) نفر متوجه شد که سن او برابر تعداد افرادی از جمع است که هم‌سن با او نیستند. سن افراد این جمع، حداکثر چند مقدار مختلف دارد؟

6 / 15

دهقان یک گوسفند خرید که بلافاصله یک گوسفند به‌دنیا آورد. پس از آن این گوسفند هرسال یک گوسفند به‌دنیا آورد. هر گوسفند که به‌دنیا می‌آید، پس از سه سال، هر سال یک گوسفند به‌دنیا می‌آورد. پس از \(6\) سال دهقان چند گوسفند دارد؟

7 / 15

هشت تیم فوتبال دوبه‌دو مسابقه داده‌اند (هر دو تیم یک‌بار باهم بازی کرده‌اند.) در هر بازی، برنده \(3\) و بازنده \(0\) امتیاز گرفت و در صورت تساوی هر دو تیم یک امتیاز گرفتند. در پایان امتیاز تیم‌ها برابر \(15\)، \(14\)، \(13\)، \(9\)، \(8\)، \(7\)، \(6\)، و \(3\) شد. چند بازی مساوی شده است؟

8 / 15

صفحهٔ شطرنجی \(8\times8\) به مربع‌های \(2\times2\) و \(1\times4\) تقسیم شده است. اگر طول برش برابر \(54\) باشد، تعداد مربع‌های \(2\times2\) چندتا است؟ (در شکل زیر، طول برش برابر \(10\) است.)

9 / 15

تعدادی مرد و زن دور یک میز نشسته‌اند. \(5\)تا از این افراد هر دو نفر مجاورشان مرد است، دوتا از این افراد با یک مرد و یک زن مجاورند و بقیهٔ افراد با دو زن مجاورند. چند مرد دور این میز نشسته‌اند؟

10 / 15

همهٔ عددهای طبیعی را که رقم \(3\) ندارند از کوچک به بزرگ در یک دنباله نوشته‌ایم:
\[1,2,4,\dots,28,29,40,41,42,44,\dots.\] عدد \(1000\) چندمین جمله از این دنباله است؟

11 / 15

شکل زیر، گوشهٔ بالا-چپ از یک جدول \(21\times21\) را نشان می‌دهد. اگر طبق الگوی نشان داده شده، خانه‌ها را رنگ کنیم، چند خانه از جدول رنگ می‌شوند؟

12 / 15

ناتالی چهار عدد مثبت انتخاب کرد و حاصل‌ضرب هر دوتا از آنها را به‌دست آورد. \(5\)تا از این \(6\) حاصل‌ضرب برابر \(2\)، \(3\)، \(5\)، \(6\)، و \(10\) هستند. حاصل‌ضرب ششم چه عددی است؟

13 / 15

همانند شکل زیر، یک مربع را به \(4\) مستطیل برابر و یک مربع تقسیم کرده‌ایم. اگر محیط هریک از \(4\) مستطیل برابر \(40\) باشد، مساحت مربع بزرگ را به‌دست آورید.

14 / 15

به کمک \(10\) پریز برق و \(15\) عدد سه راهی چند وسیله را می‌توانیم به برق متصل کنیم؟

15 / 15

\(10\) دختر و \(20\) پسر در یک تورنمنت شطرنج شرکت کردند. در هر دور \(30\) شرکت‌کننده به \(15\) دسته دو نفره تقسیم شدند و دو نفر هر دسته باهم بازی کردند. در سه دور اول، تعداد بازی‌هایی که بین دو دختر برگزار شد برابر \(11\) بود. چندتا از بازی‌های این سه دور بین دو پسر بوده است؟

علیرضا علیپور کیست؟

آقای دکتر علیرضا علیپور یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین معلمان ریاضی و نویسندگان کتب آموزشی معاصر ایران است. برای آشنایی بیشتر با دکتر علیپور روی لینک زیر کلیک کنید.

علیرضا علیپور کیست؟

دکتر علیرضا علیپور
دکتر علیرضا علیپور
اشتراک
اطلاع از
شماره موبایل شما نمایش داده نمی‌‌شود.

14 پرسش‌ها و نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
گلزارنیا
مهمان
1 سال قبل

سلام کلاس های ایشون آنلاین و به شکل ارتباط دو نفره هم برگزار میشه؟

نیکو جون
Member
2 سال قبل

خیلی ممنون

نیما اصغری
Member
2 سال قبل

سلام خیلی ممنون برای سایت
ببخشید کلاس چه شکلی هست ؟
مثلا می تونیم در کلاس سوال بپرسیم و آقای دکتر علیپور پاسخ بدن ؟ یا مثل فیلم آموزشی به مدرس دسترسی نداریم؟
منظورم اینه که قیمت ویدئو با کلاس زنده یکی هست ؟

ناشناس
Member
2 سال قبل

ببخشید چرا به طور ویدیویی کتاب تکمیلی ریاضی هارو نمیزارید ؟ معلمای مدرسه واقعا بد درس میدند من با سایت شما خیلی خوب میفهمم ولی هنوزم خیلی اوکی نیست با متن ، میشه اینم بگذارید؟

رقیه سنچولی
Member
2 سال قبل

سلام
ببخشید میخواستم بدونم که چگونه مسئله های دکتر علیپور را در داخل سایت ببینیم ؟؟

??.??????? ジ ↬
Member
2 سال قبل

سلام خواستم بگم ممنون بابت تماستون و زحمتی که می کشید، فردا ان شالله خریداری خواهم کرد، با تشکر

مهدی
مهمان
2 سال قبل

سلام ببخشید این مجموعه برای چه پایه هایی مناسب هست، چون پسرم الان کلاس اقای دکتر علیپور را از طرف مدرسه و پنجشنبه ها شرکت میکنه و چهار جلسه هم رفتن، تفاوت این کلاس با اون کلاس ها در چیست.
ممنونم

ریاضیات
Member
2 سال قبل

سلام
من الان کلاس امروز رو ثبت نام کردم
ایا می توانم امروز در کلاس شرکت کنم؟