در این صفحه، هر ماه یک بازی فکری یا احتمالاتی جدید قرار داده می‌شود. در پایان ماه، بانک کتاب پایتخت به سه نفر برتر، کدهای تخفیف برای خرید کتاب کمک درسی و کتاب‌های دیگر موجود در بانک کتاب هدیه می‌دهد.

به‌ دلیل اینکه در این ماه تعداد برندگان مسابقه زیاد هستند، یک کد تخفیف ۵ درصدی برای همهٔ شرکت‌کنندگان صادر شده است که مهلت انقضای آن تا پایان اردیبهشت می‌باشد:

8FJE58F4

بازی فرودین ۱۴۰۰

سه عدد انتخاب کن که مجموعشان ۱۵ شود.

اگر مشتری سایت تکمیلی هستید، وارد حساب کاربری‌تان شوید تا رکوردهای شما در این بازی ثبت شود.
با خرید یکی از محصولات سایت تکمیلی، مشتری سایت خواهید شد و می‌توانید در بازی‌ها با سایر کاربران رقابت کنید.

بازی‌های سایت تکمیلی

انتظار مشتری برای خرید کتاب کمک درسی از فروشگاه اینترنتی

در خرید‌های اینترنتی، چهار نکتهٔ مهم را مد نظر قرار دهید.
۱. کیفیت تیم پشتیبانی فروشگاه
واضح است که فروشگاه‌های اینترنتی، فروشگاههایی هستند که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توان از آنها خرید کرد. پس طبیعتاً تیم پشتیبانی یک فروشگاه اینترنتی خوب باید به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریانش باشد.

۲. تضمین سلامت محصول ارسال شده
در خرید از فروشگاه‌ها اینترنتی، مشتری محصول سفارش داده شده را تا وقتی به دستش نرسد، نمی‌تواند مشاهده کند. طبیعی است که در ارسال محصولات (هر چند در موارد اندک) ممکن است سهل‌انگاری رخ داده باشد و محصول ارسال شده کیفیت مناسبی نداشته باشد. بنابراین، یک فروشگاه اینترنتی خوب و مشتری‌مدار باید کیفیت محصولات را تضمین کند.

۳. پاسخگویی به کامنت‌های کاربران
یکی از ویژگی‌های مهم وب‌سایت این است که کاربران می‌توانند نظرات خود را در آن بنویسند؛ کاربران دیگر می‌توانند نظر خریداران قبلی را بخوانند و دربارهٔ خرید یا عدم خرید محصول تصمیم‌گیری کنند.

۴. تخفیف‌های مناسب
همهٔ فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در دنیا، به دلیل فروش بسیار بالایی که دارند، محصولاتشان را با قیمت کمتر (نسبت به مغازه‌ها) می‌فروشند. فروشگاه‌های اینترنتی که تخفیف نمی‌دهند یا فروش مناسبی ندارند یا …؟!

فروشگاه اینترنتی بانک کتاب پایتخت، یک پشتیبانی ۲۴ ساعتهٔ تلفنی فوق‌العاده دارد؛ کیفیت محصولات را تضمین می‌کند؛ برای کامنت‌ها و پرسش‌های کاربران ارزش قائل است و به آنها پاسخ می‌دهد؛ و اکثر کتاب‌‌های کمک درسی را با تخفیف ۲۰ درصد می‌فروشد.

خرید کتاب‌ های کمک درسی پرفروش و خاص از بانک کتاب پایتخت

اسامی برندگان کدهای تخفیف

مسابقهٔ اردیبهشت ۱۴۰۰ دومین دورهٔ مسابقات بانک کتاب پایتخت در سایت تکمیلی است. اسامی برندگان این ماه، یکم خردادماه اعلام می‌شود.

اسامی برندگان فروردین ۱۴۰۰

مهدی بالکانلو از نوشهر
black swan از تنکابن
john lake از تبریز


نوشته‌های قبلی و بعدی


اشتراک
اطلاع از
شماره موبایل شما نمایش داده نمی‌‌شود.

4 پرسش‌ها و نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
امیرمحمد ابراهیمی
Member
1 سال قبل

با درود
با توجه به اینکه متن بنرِ بالای سایت که حاوی اطلاعِ مسابقه هست،تغیر کرده(مقدار کد تخفیف حذف شده است!) حال سوال اینجاست که درصد کد تخفیف بیشتر از ۲۰٪ خواهد بود یا کمتر یا برابر با ان؟؟!
با تشکر از عوامل سایت.

امیرمحمد ابراهیمی
Member
1 سال قبل

سلام
برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مسابقه ی سایت کدام است؟
آیا بازی ۱۵ بساز که بنر آن در بالای سایت مشهود است مسابقه ی ماه است یا مورد دیگری؟
با سپاس