شرایط و قوانین استفاده از سایت Takmili.com

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی به‌دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوهٔ استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیهٔ شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

ثبت‌نام  و دریافت اشتراک در وب‌سایت Takmili.com به‌راحتی از طریق صفحهٔ اشتراک صورت می‌گیرد. پس از ثبت‌نام کاربر می‌تواند در صورت تمایل سایر اطلاعات را در پروفایل خود تکمیل کند.

وب‌سایت Takmili.com با در نظر گرفتن اهمیّت حریم خصوصی کاربران، به‌منظور ارائهٔ خدماتی امن به آنها اطلاعاتی را درخواست می‌کند. هنگامی که کاربران محترم از امکانات وب سایت نظیر خرید، عضویت، ثبت نظر و غیره استفاده می‌کنند و یا اطلاعات خود را در وب سایت وارد می‌نمایند، به ما اطمینان کرده و به‌این‌وسیله رضایت خود را از جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و انتقال اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود اعلام می‌‌کنند.

اطلاعاتی که خود کاربران در وب سایت وارد کرده‌اند یا از طریق وب‌سایت Takmili.com در مورد کاربران جمع آوری شده است می تواند شامل اطلاعات شخصی یا اطلاعات غیر شخصی باشد. اطلاعات شخصی آن دسته از اطلاعاتی است که می توان از آنها منحصراً برای شناسایی و یا تماس با کاربر استفاده نمود. این اطلاعات می‌تواند شامل موارد زیر باشد (اما تنها به این موارد محدود نمی شود):

_        نام و نام خانوادگی

_        نشانی کاربر

_        شماره تلفن کاربر

_        آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس کاربر

_        روز تولد کاربر

_        جنسیت کاربر

درصورتی‌که کاربری در هنگام خرید کالا و یا خدمات وب‌سایت اطلاعات ناقص و نادرست وارد نماید، سایت تکمیلی مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی به‌وجود آمده نخواهد داشت. لزوم ارایه خدمات از وبسایت تکمیلی، ارائهٔ درست اطلاعات از سوی کاربر به هنگام ثبت نام می ‌باشد. همچنین ضروری است که کاربران محترم به‌هنگام انجام هرگونه خرید از وب‌سایت تکمیلی، شمارهٔ تراکنش خود را جهت پیگیری‌های آتی به همراه داشته باشند. عدم داشتن شماره تراکنش به معنی عدم پرداخت است و دراین‌صورت وب‌سایت تکمیلی هیچ‌گونه تعهدی نسبت به کاربر و پاسخگویی به او نخواهد داشت.

قوانین وب‌سایت در هر زمان بسته به شرایط و زمان می‌تواند تغییر کند و به‌روز شود. این وظیفهٔ کاربران محترم است که همواره قوانین وب‌سایت را مطالعه و از آخرین تغییرات اطلاع پیدا کنند.

کاربران محترم می‌توانند در صورت نیاز به ارتباط با مسئولین وب‌سایت از طریق صفحه تماس با ما نظرات و انتقادات خود را مطرح کنند.