وب‌سایت Takmili.com با در نظرگرفتن اهمیّت حریم خصوصی کاربران، به‌منظور ارائهٔ خدماتی امن به آنها اطلاعاتی را درخواست می‌کند. هنگامی که کاربران محترم از امکانات وب‌سایت نظیر خرید، عضویت، ثبت نظر و غیره استفاده می‌کنند و یا اطلاعات خود را در وب‌سایت وارد می‌نمایند، به ما اطمینان کرده و بدینوسیله رضایت خود را از جمع‌آوری، ذخیره، پردازش، و انتقال اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود اعلام می‌کنند.

اطلاعاتی که خود کاربران در وب‌سایت وارد کرده‌اند یا از طریق وب‌سایت Takmili.com در مورد کاربران جمع‌آوری شده است می‌تواند شامل اطلاعات شخصی یا اطلاعات غیر شخصی باشد. اطلاعات شخصی، آن دسته از اطلاعاتی است که می‌توان از آنها منحصراً برای شناسایی و یا تماس با کاربر استفاده کرد.

امنیت اطلاعات شخصی کاربران برای وب‌سایت Takmili.com بسیار مهم است، بنابراین وب‌سایت تمام تلاش خود را جهت تضمین امنیت اطلاعات شخصی کاربران در مقابل دسترسی‌های غیر مجاز، افشا و تخریب به کار می‌گیرد. مراقبت از اطلاعات کاربران فرهیختهٔ Takmili.com  بخش مهمّ بخش امنیتی سرور ماست؛ به این معنا که اطلاعات کاربران تنها برای ارائهٔ خدمات در بخش‌های مختلف سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد و تحت هیچ شرایطی منتشر نخواهد شد. (تنها به حكم مراجع قضايي در اختيار شخص يا اشخاص حقيقی يا حقوقی كه در حكم قضايي مشخص شده قرار خواهد گرفت.)

راههای ارتباطی با Takmili.com عبارتند از:

1. ارسال پیام از صفحهٔ تماس با ما

2. تماس با کارشناسان از طریق آدرس ایمیل contact@takmili.com

مدیریت مالی و انتقال وجه

تراکنش‌های مالی شما توسط درگاه امن زرین پال انجام می‌شود؛ یعنی تراکنش‌های مالی شما هرگز در Takmili.com انجام نمی‌شود و فقط اطلاعات پرداخت پس از عملیات پرداخت برای ثبت خرید به ما اعلام می‌شود. به عبارتِ‌دیگر، Takmili.com به‌هیچ‌عنوان اطلاعات امنیتی و حساس کارت شما را جمع آوری نمی‌کند و به آنها دسترسی ندارد.